конспектът по ОТП
конспектът по ОТП
Имам един въпрос,над който от доста време се главоблъскам...става въпрос за конспекта по ОТП.Аз съм студентка задочно първи курс в СУ и въпросите от конспекта,който ни даде проф. д-р. Д. Милкова не съвпадат с нито един от конспектите качени тук в сайта.На него пише,че е от 2006 година и е от 81 въпроса.Не е разграфен на раздели и може би затова се различава,но исках да попитам,за да съм сигурна.Предварително благодаря.

Re: конспектът по ОТП
До миналата година каченият конспект беше актуален, но той е от 2004, така че щом проф. д-р Милкова ви е дала такъв от 2006, очевидно той е актуален към момента. Иначе и миналият конспект не е разграфен на раздели - тях ги обособих аз с цел по-голяма прегледност
А иначе ще се постараем в най-скоро време новият конспект да бъде на линия

А иначе ще се постараем в най-скоро време новият конспект да бъде на линия

Конспектите на проф. Д.Милкова и доц. Р.Ташев еднакви ли са?Понеже можем да си изберем при кого да се явим на изпит...и предполагам трябва да се готвим по съответния конспект??
От пръв поглед си личи, че не са еднакви. Правилно предполагаш.
И аз ако бях при Милкова щях да се главоблъскам...
Избирайте качественото, избирайте по-доброто, избирайте : Росен Ташев

Избирайте качественото, избирайте по-доброто, избирайте : Росен Ташев

Jantex, този форум не е за или против определени преподаватели и не е мястото тук на такива реплики.
Може би пропуснах да отбележа,че в края на конспекта,за който се чудя фигурират и двете имена на преподавателите и затова попитах 

Защо просто не попиташ преподавателите тогава?
При нас конспектите бяха строго диференцирани и единият поток беше при проф. д-р Милкова, а другият - при проф. Ташев.
Ицо, мисля, че след тази презентация, мястото ти във WS Teleshop като достолепен наследник на дядката с обичката и пръстените (ех, все му забравям името!), е 100% сигурно!